Super Kartica

Škoti

„Škotska obitelj iskrcava se u srpskom Pirotu.“ Ono što zvuči kao početak vica zapravo je sažetak launch kampanje nove Super Kartice u Srbiji.

Kako bi na pamtljiv način iskomunicirali novitete najvećeg retail loyalty programa na tržištu, kompanije Mercator-S i Super Kartica iz Srbije udružile su snage sa ZOO agencijom. Tako se izrodila ideja o simpatičnoj škotskoj obitelji koja u neočekivanom, komičnom spotu utjelovljuje vrijednosti svoga naroda – štedljivost i sklonost uštedama – te seli u Srbiju u potrazi za istima.

Gerard MacLever i njegova obitelj tako postaju ambasadori nove Super Kartice koja je potpuno redizajnirana kako bi korisnicima programa ponudila još veće uštede i još više prilika i mogućnosti da sakupe više bodova. Misija simpatičnih Škota je vrlo jednostavna: potaknuti ciljnu skupinu na korištenje nevjerojatnih pogodnosti Super Kartice te promovirati moderniziranu i redizajniranu aplikaciju. Kampanju smo započeli s nekoliko teasera...

Nakon teaser faze objavljen je TV spot.

A uz TV spot producirali smo i cijeli niz oglasa za različite kanale. Uz novi slogan Super Kartice "Tako se kupuje" očekujemo i nove avanture simpatičnih Škota iz Pirota u Srbiji.

Uvijek smo raspoloženi za nove izazoove. Javite se!