Strateška odrednica Podravke je održivo poslovanje. Kompanija sve više ulaže u vlastitu, održivu proizvodnju s namjerom da u budućnosti postane u velikoj mjeri samodostatna. ZOO je dobio zadatak kreirati kampanju koja komunicira viziju Podravke, na potrošačima zanimljiv način.
Slične kampanje obično uključuju motive polja, punog stola i traktora. Umjesto klasičnih i već viđenih motiva klijentu smo predložili drugačiji smjer. Ideja je bila prikazati domaće poljoprivredne proizvode u svom svojem punom sjaju. Vjerovali smo da domaći krastavci i paprike te domaći grašak, zaslužuju svoj vlastiti trenutak slave. Tako smo osmislili koncept „Domaće u glavnoj ulozi” koji prikazuje ove sastojke kao vrhunske glumice i glumce koji briljiraju u vrhunskim Podravkinim teglicama i konzervama.
Pored ekipe iz marketinga Podravke i ZOO-ovaca u realizaciji kampanje sudjelovali su: producentica Isa Živanović (Blau), direktor fotografije Damjan Radovanović, scenograf i autor minijatura Mislav Mirnonović, Midjourney Model V5.0, scenografkinja Aleksandra Vukičević, montažer i kolorist Tomislav Stojanović, fotografi Nikola Zelmanović i Luka Kedžu te mnogi drugi vrijedni suradnici.
Zanimljivo je istaknuti da smo za izradu scenografskih moodova, možda po prvi puta u hrvatskoj oglašavačkoj industriji koristili Midjourney AI koji nam je pomogao oblikovati viziju izgleda setova na kojima smo snimali naše glavne glumce.
Uvijek smo raspoloženi za nove izazoove. Javite se!
ZOO agencija d.o.o.
Lička 33, 10000 Zagreb
Tvrtka je upisana kod trgovačkog suda u Zagrebu.
OIB: 70220776942
MBS: 080675075
Temeljni kapital: 60.000,00 kn (uplaćeno u cijelosti)
Uprava: Igor Mesarić, Marin Ostojić, Danijel Mahović, Goran Marošević
Broj računa: 2484008 - 1104897070, Raiffeisenbank Austria d.d., Zagreb, Petrinjska 59