Podravka

Domaće u glavnoj ulozi

Strateška odrednica Podravke je održivo poslovanje. Kompanija sve više ulaže u vlastitu, održivu  proizvodnju s namjerom da u budućnosti postane u velikoj mjeri samodostatna. ZOO je dobio zadatak kreirati kampanju koja komunicira viziju Podravke, na potrošačima zanimljiv način.

Slične kampanje obično uključuju motive polja, punog stola i traktora. Umjesto klasičnih i već viđenih motiva klijentu smo predložili drugačiji smjer. Ideja je bila prikazati domaće poljoprivredne proizvode u svom svojem punom sjaju. Vjerovali smo da domaći krastavci i paprike te domaći grašak, zaslužuju svoj vlastiti trenutak slave. Tako smo osmislili koncept „Domaće u glavnoj ulozi” koji prikazuje ove sastojke kao vrhunske glumice i glumce koji briljiraju u vrhunskim Podravkinim teglicama i konzervama.

Pored ekipe iz marketinga Podravke i ZOO-ovaca u realizaciji kampanje sudjelovali su: producentica Isa Živanović (Blau), direktor fotografije Damjan Radovanović, scenograf i autor minijatura Mislav Mirnonović, Midjourney Model V5.0, scenografkinja Aleksandra Vukičević, montažer i kolorist Tomislav Stojanović, fotografi Nikola Zelmanović i Luka Kedžu te mnogi drugi vrijedni suradnici. 

Zanimljivo je istaknuti da smo za izradu scenografskih moodova, možda po prvi puta u hrvatskoj oglašavačkoj industriji koristili Midjourney AI koji nam je pomogao oblikovati viziju izgleda setova na kojima smo snimali naše glavne glumce.

Uvijek smo raspoloženi za nove izazoove. Javite se!