Možda niste znali, ali u Hrvatskoj bacamo čak 71 kg hrane po glavi stanovnika, kućanstva su odgovorna za čak 76% otpada od hrane, najviše se baca nutritivno najvrijednija hrana, voće i povrće…a jestivi dio hrane u otpadu iznosi čak 40%. Da, dobro ste pročitali: skoro polovica hrane koja se baci je zapravo jestiva! Potaknuti tim šokantnim podacima, Konzum je odlučio pokrenuti digitalnu content kampanju na temu food-wastea, a mi smo je nazvali - Reciklopedija! Ideja Reciklopedije je postati baza znanja o tome kako kupovati i kuhati pametnije te kako bacati manje hrane.
Potražili smo pomoć domaće aktivistice i pokretačice ekološke inicijative ‘’Ja, bolji građanin’’ Marine Matijević kako bi naša Reciklopedija bila provjereno korisna. Tako je nastala serija video sadržaja, kao i drugi materijali kojima je cilj bio na jednostavan i praktičan način educirati javnost o problemu bacanja hrane te naravno, ostvariti promjene na bolje!
Pod sloganom ‘Odbaci loše navike, a ne hranu’, kroz projekt smo podijelili brojne praktične i vrlo konkretne savjete koje je na licu mjesta prikazala Marina. Svi prikazani savjeti se jednostavno mogu primijeniti odmah a svakom će kućanstvu pomoći u smanjenju bacanja hrane. Kako bi ključne stvari i navike lakše ušle u uho, potrudili smo se opisati ih catchy nazivima i pridružiti im zanimljive vizuale.
Uvijek smo raspoloženi za nove izazoove. Javite se!
ZOO agencija d.o.o.
Lička 33, 10000 Zagreb
Tvrtka je upisana kod trgovačkog suda u Zagrebu.
OIB: 70220776942
MBS: 080675075
Temeljni kapital: 60.000,00 kn (uplaćeno u cijelosti)
Uprava: Igor Mesarić, Marin Ostojić, Danijel Mahović, Goran Marošević
Broj računa: 2484008 - 1104897070, Raiffeisenbank Austria d.d., Zagreb, Petrinjska 59