Konzum / Mercator

Fixeez

Ako su se i vaši klinci početkom školske godine zalijepiti za popularne naljepnice Fixeez - smatrat ćemo da smo dobro odradili svoj posao! Hrvatski Konzum i slovenski Mercator su ponovno odlučili nagraditi vjernost svojih kupaca odličnim loyalty programom koji uključuje Fixeez stickere. 

Fixeez su 🔥🔥🔥, idu i na mobitele i na tkaninu i na scooter i na bicikl, a naš je zadatak bio osmisliti i realizirati cjelovitu komunikacijsku kampanju koja će TikTok generaciji predstaviti Fixeeze i potaknuti ih na kupnju u Konzumu i Mercatoru.

U prilagodbi kampanje za slovensko tržište pomogla nam je ekipa iz slovenske agencije Herman&partnerji.

Kampanja je nadahnuta je šarenilom Tik Toka i plesnih izazova, brzim i dinamičnim sadržajima u kojima svakodnevno uživaju ne samo naši najmlađi nego, nećemo se lagati - i mi odrasli. Uz TV spot u nekoliko iteracija, osmislili smo i producirali POS ogase, radijske spotove kao i razne digitalne sadržaje (od bannera svih vrsta i dimenzija do contenta za društvene mreže). U produkciji TV spota i video sadržaja pomogli su: redatelj Mario Mlakar, DoP Mikša Anđelić, producent Danijel Popović (Rational international), 2D i 3D animator i compositing artist Hrvoje Wächter, 2D animator Domagoj Kobelščak (Keyline), skladatelj Denz, koreografkinja Mateja Milković, scenograf Davor Prah i last but not least, kostimografkinja Inga Mastelić.

Uvijek smo raspoloženi za nove izazoove. Javite se!