Ledo

Priče oko stola

Oko stola je uvijek zanimljivo. Svekrva ima prigovor na količinu soli, šogorica ima bolji recept, kuha bolje i sve radi bolje, a vaša partnerica ili partner, nakon što su vam servirali jezikovu juhu, srču svoju juhu od bundeve i drže tihu misu. Ako vam sve ovo zvuči poznato, ne trebate se brinuti. To samo znači da ste pripadnica ili pripadnik ljudske vrste koja se oko stola veseli, uživa, ali i viče, priča, šuti i još češće prešuti… Brojne simpatične i smiješne situacije koje se događaju oko naših stolova iskoristili smo kao podlogu za kampanju u kojoj glavnu ulogu igraju Ledo smrznuti proizvodi.

Kazo reže mrkvu

Kampanje je nastala kao odgovor na prilično izazovan brief klijenta koji je tražio da kreiramo komunikacijsku platformu za Ledo smrznute proizvode. U želji da budemo zanimljvi, relevantni te da našu publiku zabavimo, ali i da im pokažemo kako i koliko Ledo proizvodi mogu obogatiti njihove dnevne jelovnike, kreirali smo kampanju u kojoj na duhovit način predstavljamo ono što naši protagonisti misle dok uživaju u ukusnim Ledo proizvodima. U kampanju smo uključili šogoricu Jadranku, svekrvu Vinku, jednog zbunjenog Kazimira, ljutu Maju i druge likove, ali i redatelja Filipa Mojzeša, direktora fotografije Tomislava Sutlara i produkcijsku kuću Švenk koji su nam pomogli da naše ideje pretočimo u tri zabavna spota koji na duhovit način predstavljaju Ledo okruglice, miješano povrće i riblje filete.

Čije su bolje

Glasove su nam posudili Dražen Šivak, Iva Šulentić, a svoje umijeće fotografiranja tanjura punih hrane iznajmio nam je Domagoj Kunić dok je tanjure uređivala i o izgledu hrane se brinula Sabina Penšek. Iz svih tih priča oko stola nastala je serija spotova i vizuala koji predstavljaju novu komunikacijsku platformu za Ledo smrznute proizvode koju je osim Hrvatske otkupila i Bosna i Hercegovina.

Tiha misa

Key vizuali

Uvijek smo raspoloženi za nove izazoove. Javite se!