Konzum

Poziv Djeda Božićnjaka

Poziv Djeda Božićnjaka je digitalna kativacija koja je već u prvom danu nakon lansiranja postala viralni hit u Hrvatskoj. Na početku iskustva roditelj upisuje ime djeteta, djetetovo područje interese pa zatim predaje smartphone djetetu. U tom času kreće čarolija - dijete dobiva osobnu poruku od Djeda, a u jednom trenutku čak i videopoziv!

Prvotni cilj bio je povezati se s obiteljima s djecom koji su iznimno bitna ciljna skupina za cijelu kategoriju maloprodaje, pa tako i za Konzum. Već u prvom danu nakon lansiranja kampanje, iskustvo je postalo viralno.

Poziv Djeda Božićnjaka smo osim za hrvatsko tržište uspješno adaptirali i za druge Fortenovine retail brendove u Sloveniji, Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori i Srbiji. Projekt je u Srbiji osvojio nagradu na festivalu Kaktus, a u Hrvatskoj nagradu za marketinšku učinkovitost Effie. Isto tako, projekt je na Danima komunikacija 2022. u sklopu natjecanja MIXX, proglašen najboljim digitalnim projektom osvojivši nagradu MIXX Best In Show.

Uvijek smo raspoloženi za nove izazoove. Javite se!