Podravka

Svima draža ambalaža

Ambalaža od metala, prehrambena limenka ili konzerva, pakiranje je koje se nepravedno suočava s predrasudama potrošača. Prema istraživanjima, jedan je dio potrošača poistovjećuje s konzervansima i smatraju je manje zdravim izborom. Ovom kampanjom za klijenta Podravka, željeli smo ispraviti ovu nepravdu: pravda za limenke! 

Cilj je bio osvijestiti javnost i podsjetiti potrošače kako bi limenka trebala biti - svima draža amabalaža. Limenka je tip pakiranja koje spada u kategoriju održive ambalaže i koja se u Podravki uz papir, karton i staklenku koristi od samih početaka proizvodnje. Održiva ambalaža znači da pomaže u smanjenju negativnog utjecaja na okoliš i štedi prirodne resurse. 

Osim toga, Podravkine limenke ne sadrže konzervanse, već se hrana tj. proizvodi u njoj konzerviraju postupcima pasterizacije i sterilizacije. Na taj način limenka čuva izvrstan okus hrane bez uporabe konzervansa!

Kako bismo potrošačima i javnosti prenijeli ove važne informacije i podsjetili kako je hrana u limenkama jako dobar izbor, osmislili smo cjelovitu kampanju koja je pokrila ključne poruke kao i komunikacijske kanale. U suradnji s brojnim partnerima, osmislili smo i producirali stop motion video u trajanju 20 sekundi, web stranicu, razne offline i online materijale, radio oglase kao i neizostavnu komunikaciju na prodajnim mjestima. Bravo za limenke bez konzervansa!

Uvijek smo raspoloženi za nove izazoove. Javite se!