Jamnica, najpopularnija mineralna voda u Hrvatskoj, dugo je vremena bila je fokusirana na komuniciranje fukncionalnih benefita. Komuniciralo se da potiče probavu i da je najbolja uz obrok, a emotivne komponente brenda uglavnom su bile u drugom planu. Pojavom konkurencije i povećanom prodajom zašećerenih gaziranih pića pojavila se potreba za proširivanjem komunikacijskog teritorija i potreba za proširenjem ciljne skupine. Ukratko - trebalo je pomladiti brend!
Jamnica je jedan od rijetkih brendova koji nas prati u brojnim trenucima naših života, iako je ponekad uzimamo zdravo za gotovo i možda, ponekad, nismo svjesni koliko je sveprisutna. Iskoristili smo tu činjenicu kako bismo kreirali novu komunikacijsku platformu koju smo nazvali “U svakom trenutku”. Komunikacija koju smo osmislili za Jamnicu postala je razigranija, zabavnija i životnija. Jamnicu smo povezali s pravim životnim situacijama u kojima se konzumira, a zvijezde komunikacije postali su oni koji Jamnicu vole i bez nje ne mogu. Kao važan dio narativa Jamnice uveli smo pjesmu kojoj se Jamnica vratila nakon dugo dugo godina. TV spot, koji je režirao Nevio Marasović, zamislili smo i snimili u formu mjuzikla u kojem se kroz pjesmu provlače brojne situacije u kojima se Jamnica konzumira.
Komunikacijska platforma koju smo osmislili u suradnji s marketinškim timom Jamnice, predstavlja novi komunikacijski smjer za jedan od najstarijih hrvatskih brendova i, možemo slobodno reći, novi početak za Jamnicu. Za početak predstavljamo tek mali dio kampanje - image spot Jamnica Trenuci, a odmah možemo najaviti da će ova komunikacijska platforma i suradnja ZOO agencije i Jamnice polučiti još kreativnih i zanimljivih rezultata.
ZOO agencija d.o.o.
Lička 33, 10000 Zagreb
Tvrtka je upisana kod trgovačkog suda u Zagrebu.
OIB: 70220776942
MBS: 080675075
Temeljni kapital: 60.000,00 kn (uplaćeno u cijelosti)
Uprava: Igor Mesarić, Marin Ostojić, Danijel Mahović, Goran Marošević
Broj računa: 2484008 - 1104897070, Raiffeisenbank Austria d.d., Zagreb, Petrinjska 59