Audi

Tour d'Excellence

Audi je već 13. godinu zaredom najprodavaniji u premium segmentu, a premium sadržaj je važan dio komunikacijske strategije. Izvrsnost (excellence) i napredak (progress) su glavne vrijednosti brenda Audi. Zato smo za ovu digitalnu content kampanju odlučili povezati brend Audi s tri Michelinom nagrađena kuhara koji s Audijem dijele iste vrijednosti.

Za ovakvu vrstu storytellinga najpogodniji je format video pa smo za primarni kanal odabrali YouTube uz podršku većih portala gdje je video bio embeddan kao content u gastro rubrikama. 

Audi je premium brend i zahtjeva vrhunsku video produkciju koja je u potpunosti odrađena u Hrvatskoj po najvišim Audi standardima.

Svaki video bio je osobna priča svakog od chefova u koju smo uključili po jedan ekskluzivan recept i po jedan od modela iz Audijeve ponude. Iako na to nismo stavljali poseban naglasak, na web stranici brenda, našim kupcima smo omogućili i preuzimanje recepata.

Serijal ima 995.699 pregleda, 684.589 jedinstvenih pregleda, a completion rate iznosi čak 34,05%. Medijske objave na portalima ostvarile su preko 78.000 pregleda stranica, s prosječnim zadržavanjem od 1:44 minute.

Uvijek smo raspoloženi za nove izazoove. Javite se!