UNIQA

Mala trenerica

Insight

Život je danas brži nego ikad. Jurimo s posla kući i obrnuto. Usput se bavimo raznim stvarima koje zahtijevaju naše vrijeme i pažnju. Ostaje nam vrlo malo vremena za nas same, malo vremena za brigu o sebi, a posebno o svome zdravlju. Ovo su problemi s kojima se susreće ciljna skupina proizvoda zdravstvenog osiguranja. Oni su mladi, zaposleni, srednjih i viših primanja, imaju djecu s kojom provode puno vremena i koja su u središtu njihovih života. Proučavanjem njihovih stavova, preokupacija i životnih prioriteta došli smo do sljedećeg insighta: kada mislimo na svoje zdravlje, zapravo mislimo na one koje najviše volimo. Povezanost s našim obiteljima, djecom i općenito ljudima koji nas vole, tjera nas da budemo zdraviji, da se unatoč nedostatku vremena, ipak bavimo svojim zdravljem i da u njega ulažemo. Naravno, briga o zdravlju ne uključuje samo vježbanje i ispravnu prehranu već i zdravstveno osiguranje koje nam omogućuje da, onda kada je potrebno, dobijemo kvalitetnu liječničku skrb uz koju ćemo se brzo vratiti u standardnu životnu formu.

Kampanja

Priču o zdravstvenom osiguranju ispričali smo kroz TV spot koji prikazuje odnos jedne djevojčice i njezinog tate. Ona se, potaknuta željom da joj tata bude zdraviji, pretvara u pravu malu trenericu, odlučnu da svoga tatu dovede u formu. Osim u TV spotu, njiho dvoje se pojavljuju i u seriji edukativnih videa koji su postavljeni na YouTube te u print oglasima i na billboardima. Paralelno s edukativnom kampanjom koja objašnjava važnost zdravstvenog osiguranja kreirali smo i online prodajnu kampanju koja je ostvarila zapažene rezultate.

Uvijek smo raspoloženi za nove izazoove. Javite se!