AŽC

Kakav je osećaj?

Problematika obiteljskog nasilja vrlo je osjetljiva i kompleksna tema. Prema izvješću pravobraniteljice Republike Srbije, jedan od ključnih problema u sprječavanju obiteljskog nasilja jest djelovanje, ili točnije, ne-djelovanje institucija. Službenici često ne vjeruju ženi koja prijavljuje nasilje, ne djeluju na vrijeme a ponekad i umanjuju problem, a tu je i nedostatak resursa, problematika loše komunikacije, nedostatak znanja i nedovoljni broj stručnjaka.

Ovom kampanjom za Autonomni ženski centar u Srbiji, adresirali smo upravo ovaj problem putem digitalnih kanala, youtubea i facebooka, pomoću dva jednostavna, emotivna videa.

Ova digitalna kampanja na autentičan način prenijela je poruku kroz osobne priče dva glavna lika, policajca i socijalne radnice koji nisu, iako su možda mogli, reagirali na vrijeme.

Preko 2.000 shareova samo na Facebooku!

Dokumentaristički stil, jednostavna scena u kojoj je fokus na priči te glazba koja podcrtava gorak okus koji ovakve priče ostavljaju, gledatelje nisu ostavili ravnodušnima te su potakli velik broj komentara i žustru raspravu na temu nasilja nad ženama i rada institucija koje su zadužene reagirati.

Kada analiziramo uspjeh videa u digitalnim kanalima, kao stručnjake u ovom području, najmanje nam je zanimljiv ukupan broj pregleda. Naime, ta brojka u načelu najviše ovisi o uloženom budžetu pa je vrlo nezahvalno tvrditi da je video uspješan samo zato što ima puno pregleda. Zato je najbolji dokaz uspjeha videa, zapravo broj reakcija, a najbolji dokaz viralnosti je broj shareova ili dijeljenja.

U tom segmentu je ova kampanja nadmašila sva očekivanja. Svaki video imao je preko 100.000 pregleda i velik broj komentara na Youtubeu. Na Facebooku te su brojke i dvostruko veće: preko 200.000 pregleda za svaki od videa, te velik broj dijeljenja: čak 1.370 za video sa socijalnom radnicom te 917 za video s policajcem.

Uvijek smo raspoloženi za nove izazoove. Javite se!