Život je danas brži nego ikad. Jurimo s posla kući i obrnuto. Usput se bavimo raznim stvarima koje zahtijevaju naše vrijeme i pažnju. Ostaje nam vrlo malo vremena za nas same, malo vremena za brigu o sebi, a posebno o svome zdravlju. Ovo su problemi s kojima se susreće ciljna skupina proizvoda zdravstvenog osiguranja. Oni su mladi, zaposleni, srednjih i viših primanja, imaju djecu s kojom provode puno vremena i koja su u središtu njihovih života. Proučavanjem njihovih stavova, preokupacija i životnih prioriteta došli smo do sljedećeg insighta: kada mislimo na svoje zdravlje, zapravo mislimo na one koje najviše volimo. Povezanost s našim obiteljima, djecom i općenito ljudima koji nas vole, tjera nas da budemo zdraviji, da se unatoč nedostatku vremena, ipak bavimo svojim zdravljem i da u njega ulažemo. Naravno, briga o zdravlju ne uključuje samo vježbanje i ispravnu prehranu već i zdravstveno osiguranje koje nam omogućuje da, onda kada je potrebno, dobijemo kvalitetnu liječničku skrb uz koju ćemo se brzo vratiti u standardnu životnu formu.
Priču o zdravstvenom osiguranju ispričali smo kroz TV spot koji prikazuje odnos jedne djevojčice i njezinog tate. Ona se, potaknuta željom da joj tata bude zdraviji, pretvara u pravu malu trenericu, odlučnu da svoga tatu dovede u formu. Osim u TV spotu, njiho dvoje se pojavljuju i u seriji edukativnih videa koji su postavljeni na YouTube te u print oglasima i na billboardima. Paralelno s edukativnom kampanjom koja objašnjava važnost zdravstvenog osiguranja kreirali smo i online prodajnu kampanju koja je ostvarila zapažene rezultate.




We're always ready to tackle new "ZOObstacles". Reach out to us!
ZOO agencija d.o.o.
Lička 33, 10000 Zagreb
The company is registered with the Commercial Court in Zagreb.
VAT: 70220776942
MBS: 080675075
Registered capital: HRK 60,000 (fully paid in)
Management: Igor Mesarić, Marin Ostojić, Danijel Mahović, Goran Marošević
Account number: 2484008 - 1104897070, Raiffeisenbank Austria d.d., Zagreb, Petrinjska 59