Možda niste znali, ali u Hrvatskoj bacamo čak 71 kg hrane po glavi stanovnika, kućanstva su odgovorna za čak 76% otpada od hrane, najviše se baca nutritivno najvrijednija hrana, voće i povrće…a jestivi dio hrane u otpadu iznosi čak 40%. Da, dobro ste pročitali: skoro polovica hrane koja se baci je zapravo jestiva! Potaknuti tim šokantnim podacima, Konzum je odlučio pokrenuti digitalnu content kampanju na temu food-wastea, a mi smo je nazvali - Reciklopedija! Ideja Reciklopedije je postati baza znanja o tome kako kupovati i kuhati pametnije te kako bacati manje hrane.
Potražili smo pomoć domaće aktivistice i pokretačice ekološke inicijative ‘’Ja, bolji građanin’’ Marine Matijević kako bi naša Reciklopedija bila provjereno korisna. Tako je nastala serija video sadržaja, kao i drugi materijali kojima je cilj bio na jednostavan i praktičan način educirati javnost o problemu bacanja hrane te naravno, ostvariti promjene na bolje!
Pod sloganom ‘Odbaci loše navike, a ne hranu’, kroz projekt smo podijelili brojne praktične i vrlo konkretne savjete koje je na licu mjesta prikazala Marina. Svi prikazani savjeti se jednostavno mogu primijeniti odmah a svakom će kućanstvu pomoći u smanjenju bacanja hrane. Kako bi ključne stvari i navike lakše ušle u uho, potrudili smo se opisati ih catchy nazivima i pridružiti im zanimljive vizuale.
We're always ready to tackle new "ZOObstacles". Reach out to us!
ZOO agencija d.o.o.
Lička 33, 10000 Zagreb
The company is registered with the Commercial Court in Zagreb.
VAT: 70220776942
MBS: 080675075
Registered capital: HRK 60,000 (fully paid in)
Management: Igor Mesarić, Marin Ostojić, Danijel Mahović, Goran Marošević
Account number: 2484008 - 1104897070, Raiffeisenbank Austria d.d., Zagreb, Petrinjska 59