U životu agencijskih kreativaca najljepši su oni trenuci kada se radi na kampanji za sladoled. Kampanje za kategoriju hrane su također i više nego dobrodošle, ali kampanje za sladolede ipak imaju posebnu čar. Kampanje za pivo su isto tako su superfora, ali nikako ih ne bi trebalo kombinirati s kampanjama za sladoled. Da ne objašnjavamo sad zašto.
Mi smo bili pametni i sladoled nismo pomiješali s pivom, već smo se onako strejterski držali sladoleda. Predstavljamo vam Gelatissimo izazov - kampanju za fenomenalne Gelatissimo sladolede koji se mogu kupiti ekskluzivno u Konzumu. Glavni likovi kampanje su Buco i Lepi koji su spremni odgovoriti na razne vrste izazova, sve kako bi dobili svoj omiljeni okus Gelatissimo sladoleda.
Kampanja je inspirirana popularnim internetskim izazovima, a razmazali smo je, kao sladoled oko usta, po brojnim komunikacijskim kanalima - 360° štono bi se reklo vrlim marketinškim metajezikom. Za sve dobre ljude kojima jezik ipak prvenstveno služi za lizanje (Gelatissimo) sladoleda, samo da spomenemo da Gelatissimo dolazi u čak 29 različitih okusa i pakiranja, od štapića i korneta do obiteljskih pakiranja (koja se samo tako zovu, a zapravo su samo za tebe).
A za one koji uz sladoled vole čitati odjavne špice spomenut ćemo da je TV spotove režirao DjoloDjolo (Đorđe Jovanović), fotografijom je dirigirao Sven Pepeonik, producirao Švenk, a fotografirao Srđan Vuković.
We're always ready to tackle new "ZOObstacles". Reach out to us!
ZOO agencija d.o.o.
Lička 33, 10000 Zagreb
The company is registered with the Commercial Court in Zagreb.
VAT: 70220776942
MBS: 080675075
Registered capital: HRK 60,000 (fully paid in)
Management: Igor Mesarić, Marin Ostojić, Danijel Mahović, Goran Marošević
Account number: 2484008 - 1104897070, Raiffeisenbank Austria d.d., Zagreb, Petrinjska 59