Kaufland

Hrana je naš dom

Hrana je riječ koja znači puno toga. Ona može značiti stast, istaživanje, zadovoljstvo, potrebu, maštu i užitak. Kada govorimo o domaćim proizvodima, hrana implicira osjećaj identiteta i pripadnosti, ali i nostalgije za prošlim vremenima kada je sve bilo bolje, ljepše i zdravije.

Kao dio internacionalne platforme “Hrana je…” osmislili smo i režirali prvi lokalni spot u kojem komuniciramo zaista bogatu Kauflandovu ponudu domaćeg mesa te domaćeg svježeg voća i povrća. Ovom image kampanjom Kaufland se učvrstio na poziciji hipermarketa koji ulaže puno u suradnju s domaćim proizvođačima jer svojim kupcima želi ponudi uvijek svježe i domaće.

Kadrovi spota snimani su po cijeloj Hrvatskoj, od Slavonije i Moslavine preko doline Neretve do Turopolja i Zagreba, a u realizaciji su nam pomogli direktor fotografije Mario Topić te Livada produkcija.

Uvijek smo raspoloženi za nove izazoove. Javite se!