Rak dojke je jedna od najubojitijih ženskih bolesti. Svake godine odnese preko 900 života, a oboli preko 2.500 žena. Smrtnost bi bila daleko manja kada bi više žena otkrilo problem u ranom stadiju nastanka. No, da bi se problem otkrio dovoljno rano, potrebno se redovito pregledati. Postotak žena koje u posljednjih 12 mjeseci nisu napravile niti jednu vrstu preventivnog pregleda je visokih 63%. Čak 69% njih mlađe od 35 godina. Iz navedenih podataka možemo zaključiti da žene, a posebno one mlade, nemaju naviku redovitih preventivnih pregleda u svrhu ranog otkrivanja raka dojke.
Razlozi zbog kojih se žene ne pregledaju i općenito zanemariju sebe i svoje zdravlje su brojni. To se događa nekom drugom, Bojim se loših vijesti, Previše sam zauzeta, samo su neki od izgovora koje navode žene koje odgađaju preglede ili ih ne vrše redovito.
Okupili smo 6 žena koje se bore protiv raka dojke i za tu priliku skladali originalnu pjesmu - Odu grudima. 6 žena čija je sudbina neizvjesna i koje možda nemaju razloga za pjesmu i smijeh, pokazalo je veličanstvenu snagu i pobjednički duh otpjevavši pjesmu koja slavi ženske grudi i ulogu koju grudi igraju u životu svake žene. Pjesmu su završile porukom Voli se. Pregledaj se. Budi zdrava. koja iz ustiju tih žena zvuči autentično i iskreno.
U spotu su sudjelovale i dvije pjevačke zvijezde Sanja Doležal i Maja Sar koje su odabrane jer je kampanja kreirana za područje Hrvatske, ali i Bosne i Hercegovine.
Osim spota ZOO agencija je kreirala i inovativno rješenje - augumented reality print oglas. Radi se o oglasu kojeg čitatelj može skenirati svojim smartphoneom kako bi oglas oživio i pretvorio se u film.
Također kreirali smo i web stranicu budizdrava.com na kojoj smo skupili sve informacije o raku dojke, vrstama pregleda, sve preporuke i savjete kako se oduprijeti izgovorima koji nas priječe da se pregledamo. Uz sve to, tu je i aplikacija koju svaka žena može iskoristiti kako bi je podsjećala na termine pregleda.
Video je pregledan preko 200.000 puta, a website je posjetilo preko 46.000 jedinstvenih posjetitelja. Ova mala low-budget kampanja je prihodovala 146 medijskih objava uz ROI od 1300%, a bila je i finalist MIXX natjecanja 2015. godine te finalist European Excellence Awards između 1.600 kampanja iz cijele Europe. I na kraju, pogledajte Odu grudima koju pjevaju žene koje se bore s rakom dojke. Nadamo se da će i vas inspirirati da ostanete zdravi.
ZOO agencija d.o.o.
Lička 33, 10000 Zagreb
Tvrtka je upisana kod trgovačkog suda u Zagrebu.
OIB: 70220776942
MBS: 080675075
Temeljni kapital: 60.000,00 kn (uplaćeno u cijelosti)
Uprava: Igor Mesarić, Marin Ostojić, Danijel Mahović, Goran Marošević
Broj računa: 2484008 - 1104897070, Raiffeisenbank Austria d.d., Zagreb, Petrinjska 59