ZOO Agencija
UNIQA

Sigurno je sigurno

TV
ZOO Agencija
Problem
UNIQA osiguranje odlučilo je pokrenuti kampanju za promociju usluga osiguranja kućanstva. Osiguranje kućanstva specifičan je proizvod na tržištu osiguranja. U usporedbi s drugim vrstama osiguranja prodaja polica osiguranja kućanstva nije velika, unatoč tome što su cijene polica prilično povoljne, a šteta koju izazovu požar ili krađa može biti ogromna.
Insight
Tipičan građanin Hrvatske unatoč argumentima rukovodi se stavom Neće baš mene. Ljudi uglavnom krivo procjenjuju vjerojatnost da se nezgoda dogodi baš njima. Upravo taj uvid u ponašanje potrošača poslužio nam je kao inspiracija za kampanju Sigurno je sigurno koju smo kreirali za UNIQA osiguranje. Glavni lik kampanje je tipičan Hrvat, potpuno siguran da se njemu ne može ništa dogoditi, naravno, samo do trenutka kada se nešto zaista dogodi.
Rješenje
Promišljanje i kreiranje kampanje za osiguranje kućanstva nosi sa sobom klasične zamke upadanja u patetiku s obzirom da se radi o doista ozbiljnoj temi i da se nastale štete ponekad niti ne mogu nadoknaditi novcem. Ipak, poučeni iskustvom koje nam govori da ciljna skupina slabije precipira teške teme, promijenili smo diskurs i promotrili situaciju iz zanimljivijeg, humorističnog kuta.



ZOO Agencija
CLOSE
HOME
PORTFOLIO
KLIJENTI
ČIME SE BAVIMO
KONTAKT